Subscribe to Zinmag Tribune
Subscribe to Zinmag Tribune
Subscribe to Zinmag Tribune by mail

Crisi Mundial

6:48 Publicado por Sein
Enmig de la Guerra del Japó, de l’incendi a la Moncloa, de l’atemptat perpetrat per Ronaldhino a la Rambla Catalunya, a l’alçada del monument de Colom, de la crisi al París, als EUA, al Vaticà, per sobre d'aquestes desgràcies, triomfa una cosa, la relació amorosa entre Bill Clinto i Barack Obama.

La veritat és que aquest exercici, sembla que va anar prou bé a tothom. La veritat, no sé perquè, no em vaig sentir tan incòmoda com altres vegades, pot ser va ser el fet d’haver d’improvitsar ràpidament, sense tenir temps de pensar que tenia el Montse davant, mirant-me! Cada cop que em tocava parlar, la meva ment es perdia pensant el que havia de dir, que no pas en que tenia una càmera davant! Al final, sembla ser que, més o menys, ho vaig aconseguir.

Retornat a la democràcia grega i a les seves formes de govern. Pocs minuts abans de viatjar per a tot el món, ens vam seure tots junts per debatre, de manera assembleària, la nostra darrera gran prova, el magazine! Crec que va funcionar bastant bé i vam trobar una idea que pot donar molt de joc per presentar totes les peces del nostre programa.

Així doncs, mentre tot el món s’enfonsava els pompeians vam saber sortir per un forat i superar conjuntament la crisi.
You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Crisi Mundial"

featured-video

My Blog List