Subscribe to Zinmag Tribune
Subscribe to Zinmag Tribune
Subscribe to Zinmag Tribune by mail

Navalla multiusos

7:27 Publicado por Sein
Una ruta en el temps per la Barcelona modernista, que es confon amb la ciutat actual. Igual que un arquitecte modernista, l’altre dia vaig haver de fer de tot, pensar en l’estructura de l’edifici, en el color, l’escultura i les formes, que al final, donaran un sentit a la peça.

Com una navalla multiusos, cada extremitat del meu cos tenia una funció: vaig gravar, fer stand ups, decleracions i inclòs una entrevista a un noi, que em va explicar el simbolisme de la Casa Batlló! Tot i sentir-me com una màquina, que en cada situació adoptava un rol diferent, l’altre dia vaig aprendre molt perquè de l’escola de la vida. Com dèiem l’altre dia, amb el que més s’aprèn és amb l’experiència i, vulguis o no, l’altre dia, a l’anar sola, vaig anar adquirint experiència, veien jo mateixa els meus propis errors, vaig aprendre a corregir-los.

Crec que va ser un bon exercici, a més a més, ens hem de començar a agafar la costum de tenir experiències com aquestes, ja que a les empreses cada cop demanen periodistes més polivalents que puguin fer de tot. Un bon exemple són els periodistes de la ACN que van amb càmera de vídeo, de fotos, la gravadora i el bloc de notes, per després treure’n imatges, talls de veus i teletips.

Com a autocrítica, crec que em va faltar saber m mirar la peça amb conjunt, és a dir, sí que tenia clar el recorregut, però no l’estructura, és a dir quines imatges necessitava per fer la peça.

El tema em va agradar força i em va servir pera donar-me i reafirmar, que bonica és la meva ciutat!
You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Navalla multiusos"

featured-video

My Blog List